2012-02-25, kl 11:38:00

Grattis på födelsedagen min älskade ängel

Idag skulle det ha varit din dag, åh vad saknaden gör ont efter dig! jag ställer mig frågan varje dag varför just du? varför ringer du inte mig som du brukar? det känns fortfarande så overkligt allting.. jag tittar fortfarande efter dig och hoppas att jag får se dig en dag, känna din värme höra din röst vara i din famn.. jag älskar dig och jag hoppas du ser hur mycket jag saknar dig och hur mycket jag älskar dig! varför gick allting så fort, jag han inte reagera på vad som hände plötsligt var du bara inte där, jag har fortfarande inte förstått och insett att än idag är du fortfarande borta, du är på en bättre plats där du slipper lida. när slutar man hata det som en gång förstörde dig, det som tog dig ifrån mig, min ängel! en person jag såg upp till en person jag alltid kunde ringa när det var någonting. jag hatar känslan när jag tar upp telefonen och bläddrar igenom kontakterna och ser dig eller då jag försöker ringa och kommer på att du inte finns kvar att det verkligen är sant, det gör så ont. tårarna bara forsar ner från kinderna för hur mycket jag än skriver säger och pratar vad jag än gör så kommer du aldrig tillbaka. jag gör vad som helst för att spola tillbaka tiden bara för att få vara med dig igen. morfars lilla ängel jag glömmer aldrig! inte dig eller våra minnen, du är oförglömlig! så allt jag kan göra och säga är hur mycket jag älskar och saknar dig vila i frid min älskade ängel!

Jag önskar du aldrig hade släppt taget


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback