2012-01-26, kl 11:49:01

Du får mig att le

Vaknade för ett tag sedan bara ligger i sängen och chillar, kollade på amandas blogg oj vad lycklig jag blev jag trodde knappt mina ögon när jag såg det hihi! så kände att det är dags att göra lite comeback för jag blev nämnligen veckans blogg hos henne, wie! tycker ni ska kolla in hennes blogg och läsa den hon bloggar om naglar, jätte duktig! ser att trots mitt uppehåll så har ni söta läsare fortfarande läst min blogg, puss på er! tänkte jag skulle berätta för er om min måndag, den var verkligen världsbäst! det började med att klockan ringde usch. men sedan så hämtade isabelle mig så åkte vi till ikea. dagens i-landsproblem blev att välja vilken kasse haha! vi handlade lite jag köpte lite saker att ha tills man flyttar hemifrån, åh vill flytta nu! sedan så åkte vi vidare till täby centrum där vi började med glass på donken, mums! sedan fortsatte vi shoppandet jag hittade en flaska lakrits som man gör lakritsshottar av lycklig! för det är ju lag att de inte får sälja godis shottarna längre och jag älskar ju lakrits shottarna.. isabelle köpte även skor jag köpte för några få månader sen hihi. efter täby centrum åkte vi till mio där jag köpte en blå sackosäck blå är ju min favorit färg, lycklig!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Allt bra? :)

2012-01-26 @ 12:44:56
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Stephanie Aminoff

Bli dagens blogg framför ca 1200 läsare!

Drar vinnare vid 21 så glöm INTE att anmäla dig nu :)

http://aminoff.blogg.se/2012/january/dagens-blogg.html

2012-01-26 @ 17:56:32
URL: http://aminoff.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback