2012-01-11, kl 13:09:50

Godmorgon

Godmorgon allihopa! vaknade för bara någon minut sen, jag som skulle försöka vända på dygnet.. gick ju inte sådär jätte bra efter som jag vaknade tolv i natt sen kunde jag inte somna om förs än 5-6 på morgonen minst.. får försöka igen ikväll! lill lördag idag wie vilket innebär att det snart är helg! untz untz! håller på och vilar så jag blir helt frisk tills helgen och ser till att vara klar med pencillinen så jag även kan börja träna igen, då har jag hållit mig nykter i tio dagar starkt jobbat annika!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Men Annika!

Att vara nykter i 10 dagar är väl ingen svår match.. Om det är det så blir jag orolig för dig isåfall!!!

2012-01-11 @ 14:22:32
URL: http://fayas.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback