2012-01-08, kl 23:32:24

Jag slår omkull dig som en bowling kägla

Sov typ bort hela dagen, när jag vaknade pratade jag med Erika på Skype någon timme sedan fixa mig iväg och mötte upp Johanna åkte till bowling stället och mötte upp Emma så bowlare vi i två timmar gratis, nice! Riktigt mysigt med en tjejkväll så här på söndagen och Emma som jag inte träffat på ett tag eller Johanna, tack för ikväll tjejer! Btw måste bara skryta att jag även idag vann på bowlingen hihi! Och bilden med resultat tavlan försökte jag fota mina två strikar som jag gjorde på raken i tians ruta hihi! förresten på bowling bilderna så liknar jag och emma samma person så ni kanske inte ens märker att det är två olika blondiner på bilderna haha!

 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback