2012-01-15, kl 20:51:27

Lev ditt lev precis som du vill

Förlåt alla söta blogg läsare för dålig uppdatering men min laddare till datan är sönder för tillfälligt! Ska försöka fixa detta så fort som möjligt.. Gårdagen började med att jag mötte upp Philippa och Karolina sedan drog vi till daam och förade där vi träffade på några grabbar sedan drog de andra till lobby och jag till entourage där jag mötte upp Mattias Tobias Kim och de andra, slutade med att jag och Mattias åkte hem till mig kollade film och sov. Vaknade upp imorse kunde knappt andas så blev ingen match för mig så har tagit det lugnt hela kvällen och nu helt plötsligt bara för att förstöra min kväll så vill inte min data laddare fungera!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback