2012-01-14, kl 14:30:00

Lev livet på ditt sätt

Med tiden lär du dig vilka vänner som är äkta och vilka som är falska. vilka som får dig att skratta, vara glad och lycklig. vilka som sårar dig gör dig ledsen och irreterad. men vad du än gör stå allitd upp för dig ändra dig inte för någon annan var bara dig själv! bry dig inte om vad folk säger och kallar dig de försöker bara trycka ner dig för att du ska må bra. lev ditt liv och gör det på ditt sätt det är då du mår som bäst och lever som lyckligast. det är då ditt självförtroende är på topp och ingen kan trycka ner dig! jag har lärt mig med tiden vilka som är mina äkta vänner och vilka som är falska. jag är den jag är och tänker inte ändra mig för någon annan. ni kan kalla mig vad ni vill men bryr mig ändå inte vad ni säger jag är jag! och jag är lycklig än vad jag varit innan, och hur livet är som nu det är då det är som bäst! och allting är för att man är sig själv! det är så livet ska vara, det ska bestå av lycka, glädje och äkta vänner!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Bra skrivet tjejen! =) <3

2012-01-14 @ 14:52:12
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback