2012-05-12, kl 11:20:22

You are the worlds greatest

Igår var ju jag med bästa Isabelle vi red ut och hade mys i stallet trots allt regn sedan grillade vi, as gott! Efter maten var det dags för hockey taggade tjejer! Då resultatet tyvärr inte blev som vi hade velat, men nya tag idag. Tack världens bästa Isabelle för super mysig fredag och tack mitt hjärta för att du hämtade mig. Klockan ringde 7 imorse åkte iväg och fixade pass sedan gick jag och Mattias lite i liljeholmens centrum de hade inte hans storlek på shortsen han ville ha Buhu! Så nu är vi hemma hos han och kollar lite hockey strax ska jag se på film så blir det bara att ta det lugnt och fixa inför morgon dagen då Mattias fyller år


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback