2013-04-01, kl 22:17:05

You always makes me smile

Just nu sitter jag och tittar på dh, ska snart gå och lägga mig upp tidigt imorgon och jobba. Frida kom hit ikväll ett tag var ett bra tag sen vi sist sågs. Sjukt kul att få träffa henne igen man har ju missat en hel del. Ett måste att börja ses oftare tur att vi inte bor så långt bort ifrån varandra. Vi har känt varandra i flera år, sjukt vad tiden går fort! Jag känner mig bara sämre har börjat få ont i halsen och redan förkyld hoppas jag mår bättre tills imorgon, lite tomt utan camilla på jobbet hoppas hon kommer tillbaka från sin semester snart! Medans jag själv räknar ner tills dagarna tills turkiet i sommar, jag längtar!!!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback