2013-11-02, kl 09:48:31

Vårt lilla hjärta

 Nu är ju vår stora nyhet äntligen ute att vi väntar en liten h*n i februari, den 17 februari är jag beräknad. Vi är så otroligt glada och längtar verkligen efter lillen. Tänkte börja blogga igen eller när jag har tid och ork kommer skriva om det mesta som händer i min vardag för minnen för det är verkligen så otroligt kul att gå tillbaka och läsa om sånt man gjort och alla minnen. Idag ska vi till ikea och köpa lite till hemmet och storstäda hela helgen och bara ta det lugnt. Kan behövas då vi inte var hemma förra helgen vi var nämnligen på ullared och shoppade då. 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till er vi är så glada över att få en liten i släkten att passa när ni har behov av det .Bara att hojta till:D

2013-11-02 @ 14:20:07
Postat av: Anonym

Bild på magen

2013-11-02 @ 14:59:43
Postat av: Isabelle

Jag är så jäkla laddad för detta. Förändringar är alltid lika spännande! Åh, h*n kommer bli en som liten superstar som förgyller dagarna!

2013-11-04 @ 11:05:27
URL: http://isabellelexing.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback