2014-04-23, kl 09:44:51

Godmorgon

Godmorgon idag blev det tidig uppstigning. Nova skulle upp halv 9, inte lika pigg mamma. Tur att det är så skönt väder ute idag, blev man iallafall lite piggare och gladare. Har verkligen vårkänslor utav vädret, känns som våren är här helt underbart. Idag ska vi på öppna förskolan för första gången, vi får sällskap av madeleine och leo. Sen senare ikväll ska vi ut på promenad med mormor. Får ju börja träna mer, så börjar smått med promenader och sen gör jag lite övningar hemma.
En gång i tiden var jag brunette.

Kommentarer
Postat av: Isabelle Lexing - Hippologstudent

Haha du är mig en riktig sömntuta! Alltid varit ;) Jag vaknar klockan 6.55 av mig själv typ varje morgon, helt stört! Hur sover Novisen på nätterna nu?

2014-04-23 @ 13:01:02
URL: http://www.isabellelexing.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback