2014-04-24, kl 09:18:20

Tjenixen

Godmorgon! Nova somnade 21 igår kväll och vaknade inte förs än 06, woho framsteg! Sen valde hon och köra en powernap vid 7:30 så idag är vi uppe med tuppen. Det var så skönt att hon somnade tidigare igår att hon börjar komma in att sova tidigare, jag och mattias får mer tid med varandra jätte skönt och mysigt! Idag ska vi börja dagen med att städa och fixa här hemma, sen ska även Nova badas.
 
Hon är ju ingen badkruka och kan bada så länge hon vill, vi brukar bada mer än 30 min. Sen börjar vi misstänka att hon har en tand pågång, vi tycker det ser ut som något vitt på tandköttet men inte helt hundra. Ingenting duger nu för tiden endast tummen som hon kan tugga på.. Hoppas hon hittar tillbaka snart till nappen. Sen senare ska vi möta upp mormor och gå hem från mormors jobb en riktig lång promenad, sen ska vi kanske träffa en kompis efter det.
 
Jag känner mig lite halft död i kroppen efter alla övningar jag gjort i 2 dagar på raken, idag blir det vila. Ska göra övningarna 4 gånger i veckan och hoppas kroppen börjar komma igång ordentligt med träningen. Förresten på tal om ingenting idag så satt Nova i min famn, visade henne fötterna oj vad hon stirra länge helt fascinerad. Sen blev hon arg för hon inte kunde ta det. Hon kan ju inte greppa ännu haha sötnos. Samma sak i bilen för någon dag sedan så satt hon i bilen och kollade på fötterna hela bilturen, hon som alltid brukar sova i bilen. 
Osminkad och ofixad mamma.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback