2014-04-13, kl 10:12:00

Weekend

Godmorgon, vi ska snart iväg på ett ärende sen ska vi hem till farmor och farfar mys! I fredags träffade vi som sagt Vanessa och hennes döttrar Nova & Saga. Efter det var jag med om ett mindre roligt äventyr påvägen där ifrån. Jag träffade Camilla en liten snabbis som gjorde mig glad.
Sen åkte vi hem till Farmor och myste, tack för allt!

Igår hade vi en toppen dag i stan med Chatarina och hennes son Frank. Vi bugaboo mammor haha, gick runt och shoppade lite, eller ja Chatarina shoppade mest jag köpte en sak. Men fyllde däremot på min inköps lista, finns ju en hel del jag vill köpa till Nova hihi. Vi tog en fika också, supermysigt! Alla bilder är tagna från Chatarinas blogg som ni hittar här, där ni även kan läsa om gårdagen.
Chatarina myser med nyvaken Nova.
 
 
Tror ni alla vet att salladen inte tillhörde mig haha!
 
 
Jag hade lite mys stund med söta Frank.
 
 

Nova och Frank hade massa gos, så himla kul att se de växa upp!
Frank är exakt 1 månad äldre än Nova.
 
 
Bugaboo parkering hahah!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback