2014-07-15, kl 14:43:45

Dagarna bara springer iväg

Dagarna bara springer iväg jag hänger inte med! Igår var det jobb och efter det massa bus och mys med mitt hjärta. Jag fick lite lyx och blev hämtad igår från jobbet. Timmarna bara springer iväg sen är det dags för Nova att sova. Hon har fortfarande sina rutiner att sova mellan 19-20. 

Idag är det exakt 1 månad kvar tills vi åker, ska bli så himla kul Novas första resa. Första gången hon ska flyga och jag är sjukt nervös inför det. Jag som älskar att flyga men oroar mig för Nova. Hur hon kommer reagera. Jag över reagerar säkert, det går nog bättre än vad jag tror. Hon kommer nog säkert sova hela vägen då vi åker tidigt på morgonen. 

Såhär somnade Nova ute på landet i helgen. Sötnosen!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback