2014-03-24, kl 12:33:34

Det ekar över hela staden

Har varit dålig uppdatering då jag varit sjuk och Nova lite snorig. Nu mår vi mycket bättre men pappa börjar bli dålig. Hoppas han blir bättre tills helgen då Nova ska döpas! 

Vill bara tacka världens bästa moster,mormor & morfar som hjälpt mig med Nova under tiden jag varit sjuk. Inte lätt att kunna ta hand om henne när man, har hög feber ont i halsen och förkyld. Var en stor lättnad att få hjälp så jag kunde vila och bli bättre.

Som ni förstått har vi inte gjort något de senaste dagarna, bara varit hemma. Men idag är vi ute på äventyr. Vi är just nu på tåget mot stan, konstigt och läskigt åka själv kommunalt. Vi ska iallafall träffa Vanessa och hennes döttrar, som är tvillingar och någon vecka äldre än Nova mysigt! 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback