2014-03-01, kl 09:14:25

Godmorgon

Igår så var Mattias hemma så vi hade familjemys och städning hela dagen. Senare mot eftermiddagen var Nova hos mormor och morfar. Jag åkte iväg och firade Lexing i efterskott med middag och bowling. Eftersom jag opererat mig fick jag köra med de lättaste kloten, barnkloten som har alldeles för små hål för fingrarna. Det gick ju inte alls bra. Sen efter det åkte jag hem till mormor och morfar där Nova var och Mattias. Vi kollade på film. Nova hade haft mys hela kvällen med mormor och morfar och fått en leksak. Hon trivdes så bra där, helt slut var hon när vi kom hem. Hon sov från halv 1 inatt till 8 imorse jätte skönt! Just nu ligger vi och myser i sängen vi ska snart upp, idag ska vi iväg och fira farmor mys.

Kommentarer
Postat av: Isabelle Lexing - hippologstudent

Tack mitt hjärta för igår! Jag hade jätteroligt och det fram emot rematch sen så du kan få spela ordentligt :D så himla mysigt att äntligen träffa Nova också, lilla skruttan! Hon är så fin! Saknar er redan <3

2014-03-01 @ 09:57:04
URL: http://www.isabellelexing.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback