2014-05-12, kl 19:07:34

Full fart

Idag har det varit full fart, vilket gjort att jag inte kunnat blogga. Nova somnade strax vid 19 igår kväll. Imorse vaknade hon vid 05. Gav henne mat och bytte blöja, hon ville inte somna om. Då satte jag på babblarna, de är bäst! Så hon låg och kollade på babblarna, så lycklig hon blev! 

Jag vilade under tiden. Sen började hon tröttna, gav henne lite mer mat och satte på musiken hon somnar till på kvällarna. Det funkade hon somnade om efter 1 timme. Så sov hon tills efter 10, sovmorgon Woop Woop! Sen blev det fixa oss och gå till öppna förskolan med madelene och Leo. Nova var grinig innan öppna förskolan och efter. Hon blev överlycklig av sångstunden. 

När vi kom hem blev hon en glad bebis, som låg och flörtade och bara skrattade och pratade. När vi åt middag blev hon trött och grinig, hon orkade knappt hålla sig vaken för kvällsmaten. Hon somnade innan 19. Så nu myser jag och pappa framför big Bang och inväntar att talang ska börja. 

Kommentarer
Postat av: Chatarina

Vad skönt att hon sover så länge nu!

2014-05-12 @ 22:03:21
URL: http://blogg.loppi.se/frankochjag

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback