2014-05-04, kl 09:58:41

Godmorgon

Godmorgon, igår var det fullt upp. Det var dop och efter det middag med några mammor. Berättar om det senare.  Pappa hämtade mig igår med Nova, hon somnade vid 21:30. Sen vaknade hon när vi kom hem. Hon hade lagt en present i blöjan. 

Så efter blöjbyte och mat somnade hon om direkt vid 22:30. Sen vaknade hon 08 imorse, pappa tog henne då vi hade en deal. Jag tog henne igår. Så skönt att få sova ut lite. Ikväll ska jag och pappa på bio och bara umgås. Nova ska vara med mormor och morfar, men hon kommer förhoppningsvis sova då för natten. Nu ska jag ut på en promenad med mormor.

Kommentarer
Postat av: Malin-tvillingmorsan♡

Finis! ❤️

2014-05-05 @ 20:37:19
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan.

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback