2014-05-01, kl 22:24:00

Mys dag

Idag har vi bara tagit det lugnt, mysit, vilat och kollat på film/serier. Vi har även gjort ett ärende. Kvällens nattning har gått sådär. Först somnade Nova på mig vid 19-tiden. När jag skulle flytta henne till sängen, vaknade hon såklart. Sen vid 21-tiden var det samma sak fast i pappas famn. Då lade jag henne i sängen, gav henne mat och nu sover hon som en stock. Hon somnar ju vid 21, det är ju ett litet framsteg. Jag hoppas att vi får in rutinen att somnar vid 19-tiden. Ändå försökte jag börja med nattningen tidigare idag.

Såhär såg det ut när pappa skulle natta Nova, jag berättade om det tidigare i bloggen. Mina sötnosar, min kärlek till er är obeskrivlig.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback