2014-05-05, kl 22:28:08

Sömntutor

Idag började vi dagen med öppna förskolan med madelene och leo. Efter öppna förskolan gick vi hem till mormor & morfar hälsade på, vi blev även bjudna på middag. Det var mina favorit rätt, mums. Sen gick jag och mormor på en liten promenad och gjorde lite ärenden i centrum. Efter det kom vi hem och började natta Nova vid 18-tiden. Innan var hon lite gnällig och det enda som lugnade henne, var babblarna. Hennes favoriter hon älskar babblarna och ligger alltid och skrattar till de.

Sen somnade hon vid 19-tiden woho tänkte jag men så var det inte. Hon tog bara en powernap. Sen somnade hon om vid 20-tiden i pappas famn. De båda sov tills 21-tiden sen vaknade båda och då var det bara börja om nattningen. Gav mat, bytte blöja. Då somnade tillslut en övertrött Nova vid 22-tiden med en pappa som redan sov innan Nova. Nu har jag gjort mina övningar och ska strax göra resten av familje sällskap. Känner att jag kommer somna när som helst höhö.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback