2014-11-08, kl 21:20:38

Business Bloggers VIP-event

Igår var jag på businessbloggers-Vip event. Eventet ägde rum på So Stockholm i kungsträdgården. Det var en rolig kväll, med ett fullspeckat schema som alltid hade någon roligt på gång. Det var tävlingar med vinstregn,föreläsningar, modevisning och massa annat roligt. Föreläsningar var väldigt intressanta, nyttig information. 
Fina Deers & Jag

Det bjöds på massa bubbel, godis & mat.



Godisträd ifrån Godisträdet. Smoothies & Wraps från Naked Juicebar.

Cupcakes från Jasmine Cupcake.


Smycken ifrån Idar.


Produkter från Eleven.


En utav Chatarinas vinster från intimlagret. Jag lyckades faktiskt också vinnan något, men mer om det kommer upp senare. Sen fick man även med sig en grym goodiebag som också kommer upp senare. 

Tack till businessbloggers för ett grymt event och för att jag fick komma,
tack till alla föreläsare och sponsorer! 





Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag blev så glad över att Naked Juice Bar var där ^^,

Svar: Haha jag tror nog de allra flesta tyckte det, men riktigt gott var det! :D
itsyou.blogg.se

2014-11-10 @ 08:47:26
URL: http://thisismarielle.se
Postat av: Jenny

Fina bilder du tog från kvällen! Riktigt trevligt!

Svar: Tack så mycket! Det var verkligen en riktigt trevlig kväll, med massa bra information och trevliga människor! :) Ett riktigt lyckat event :)
itsyou.blogg.se

2014-11-10 @ 20:42:15
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/morsanj
Postat av: Sofie på Blogvertiser

Hej Annika!

Vad kul att du kom och besökte Business Bloggers i fredags och att du gillade eventet. Vi hoppas även att du tyckte vår föreläsning var givande och intressant. Har du några övriga frågor kring Blogvertiser eller om du skulle vara intresserad av att bli medlem hos oss är det bara att höra av dig.

Ha en trevlig dag

2014-11-11 @ 15:55:01
URL: http://www.blogvertiser.com/sv

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback