2014-11-14, kl 11:03:24

Kaos

Igår hade vi öppet hus på jobbet, så jobbade tills sent på kvällen. Nova sov när jag kom hem sötnos. 

Dock somnade hon i en läskig positioner med ansiktet i täcket, blev livrädd! Så ändrade henne position snabbt och då vaknade hon, men med lite mat somnade hon om. Skräcken försvann inte för det hon fortsatte skrämma mig imorse.

Jag stod och borstade tänderna och hon lekte i vardagsrummet som vanligt. Hon har aldrig ställt sig upp innan på möblerna, bara öppnat lådorna och plockat ur saker. Så jag hör hur konstigt det låter i vardagsrummet går in och ser henne stå mot möbeln och ser hur hon faller med ansiktet framåt. Nu ska hon alltid vara i samma rum som mig.

Har lärt mig läxan nu att när jag missar hennes utveckling då jag jobbar på dagarna så kan hon så mycket mer än vad jag tror. Nu ska jag vara steget före. Mammas lilla duktiga tjej som blivit så stor! Hon har även massa tänder, 4 tänder där uppe och nu har 3:e tanden där nere tittat fram. Åh vad jag älskar dig så stolt över dig!

Kommentarer
Postat av: Frank & Jag - Chatarina

Men nej vad läskigt! Du får köpa en sån där snygg liten babyhjälm som Frank har, hihi.

2014-11-15 @ 23:01:34
URL: http://blogg.loppi.se/frankochjag

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback