2014-10-05, kl 12:05:00

underBARA BARN-mässan 2014

igår var jag som sagt på Underbarabarns mässan, det var en tidig morgon då vi var bjudna på underbarbarns vip-frukost. Det var en dag fylld med att se massa företag och vad de erbjuder, samt testa produkter och även träffa på andra mammor, tack alla för en toppen dag!
 


Jag och Chatarina var vipbloggare i år.





En del av frukosten, mums!

Alla vip-bloggarn fick varsin goodiebag
 
Sötaste kompisarna Nova & Frank var självklart med hela dagen

Vi var även på bontis vip-frukost, där de hade massa produkter bl.a Sophie de giraffe






Självklart var jag hos reirei och testade ergobaby 360 igen, kunde inte låta bli.

Novas favorit, en ballong från ballongbudet.

Innehållet i goodiebagsen



Ett jätte stort tack till Underbarabarn för att jag fick vara vipbloggare i år!
Tack till Chatarina för att jag även fått låna vissa bilder av dig.
 

Kommentarer
Postat av: Frank & Jag - Chatarina

Du har ju tagit massor av fina bilder! <3

2014-10-05 @ 22:40:22
URL: http://blogg.loppi.se/frankochjag

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback