2014-09-06, kl 11:44:38

Godmorgon

Godmorgon, hann inte blogga imorse då jag hade bråttom. Hade ett arbetspass på morgonen, så himla kul var det! Matte & Nova åkte iväg på ett annat arbetsuppdrag, så just nu är jag hemma själv och har lite egen tid.
 
Blev inget babysim idag för Nova då hon fortfarande är sjuk, åh vi som hade sett fram emot att komma igång med det! Får bli nästa lördag, då hoppas vi hon är frisk tills dess. Imorgon har jag två arbetspass. Det är mycket som kommer hända de kommande veckorna då kommer det bli mycket innebandy och lite arbetspass,
 
men så himla kul! Måste kolla ikapp lite serier, vi har hunnit kolla ikapp paradise hotel, men har ju idol och big brother att titta ikapp.
Gammal bild på mig

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback