2014-09-29, kl 20:50:00

Keep on walking

Idag blev inte våran dag riktigt som planerat. Vi hade tänkt gå till öppna förskolan och gick en lång promenad innan. Men det blev en alldeles för lång promenad innan så vi missade öppna förskolan. Det får vi ta senare i veckan. Så vi gick en lång promenad var hemma och åt lunch, sen gick vi en kort promenad med mormor. Mysigt!
 
 Nova somnade tidigt och pappa somnade på soffan, vilket innebär jag kollade paradise hotel själv och nu sitter jag och kollar igen big brother avsnitten jag missa förra veckan. Ska även städa tills pappa kommer hem då han är på träning. Appen har blivit jätte konstig därav inte lika många inlägg under dagarna då jag måste använda datan för att göra ett inlägg med flera bilder..

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback