2015-04-23, kl 13:23:00

Drama Queen serier

Jag kan bli helt besatt utav serier och nu när jag är sjukskriven heltid och näst intill sängliggandes, så måste jag underhålla mig på dagarna. Detta gör jag genom att titta på serier. Någon som jag är helt besatt utav just nu är ex on the beach. Så himla tråkigt att den endast går 3 dagar i veckan. Jag älskar reality serier speciellt när det är drama med. Jag har tidigare följt paradise hotel och big brother. Dock måste jag börja hitta flera serier då denna går som sagt endast 3 gånger i veckan. Någon som har ett tips på en bra serie? snälla let me know!
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle Lexing - Hippologstudent

Jag kollar på Drop Dead Diva just nu i väntan på PLL :D

2015-04-23 @ 18:07:51
URL: http://www.isabellelexing.blogg.se
Postat av: Anonym

Revenge och pretty little liars är sjukt bra. Vill du se reality med drama så kan jag rekommendera Real housewifes of Beverly Hills eller Svenska Hollywood fruar

2015-04-23 @ 19:19:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback