2015-04-24, kl 10:21:00

Pojke eller flicka

Vem är du som ligger i min mage? Vi har ju inte tagit reda på könet. När Nova låg i min mage tog vi inte heller reda på könet och jag var helt säker på att det var en pojken som låg i min mage. Mattias var helt säker på att det var en flicka och han hade rätt, ut kom världens finaste tjej Nova. Denna gången tror jag också att det är en pojke just för att denna graviditet är annorlunda och magen är större,

Mattias tror att det är en tjej och han har börjat få mig att tro att det är en tjej denna gång också just för att jag hade fel förra gången. Jag vill ha en tjej samtidigt som jag ändå vill ha en pojke för det är alltid kul att få båda könen, åh så spännande jag undrar vem du är som ligger i min mage och gosar!

Kommentarer
Postat av: Life of Johanna

Spännande! Vi tog inte heller reda på könet när vi väntade Hugo. Och blir det syskon sen tror jag inte jag kommer ta reda på det då heller. Det är ju en bonus när man klämt ut h*n att höra det blev en pojke/flicka!

2015-04-25 @ 21:02:12
URL: http://lifeofjohanna.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback