2015-04-24, kl 18:22:00

Ups and downs

Vissa dagar är bra vissa dagar är mindre bra. Vissa dagar har jag sån enorm smärta att ingenting hjälper och jag kräks utav all smärta inte ens illamående tabletterna hjälper, inte ens tabletterna mot smärtan får det att hjälpa. De dagar jag har sådan här smärta får mig att gråta, jag vill ha tillbaka min vardag.
 
jag vill kunna gå till affären själv, jag vill kunna åka iväg och träffa kompisar, jag vill gå på events som jag blir inbjuden till. Jag vill kunna göra saker, vad som helst! Viktigtast utav allt jag vill kunna leka med min dotter, jag vill kunna gå ut och gunga med henne. Jag vill åka så hon får leka med sina kompisar.
 
Att ligga inne hela dagarna får mig att gråta, speciellt när det är så fint väder ute och allt man vill är att gå ut och få njuta av solen, det fina vädret. jag vill ut och fotografera. Men vem är jag och klaga? Det finns de som har svårt att bli med barn, jag är överlycklig att jag får bära detta barn att jag blivit gravid igen. Att vi tre ska bli fyra. Ni får inte tro att jag inte är glad, jag är överlycklig och jag vet att all smärta är värt det i slutändan för vi kommer få det finaste till oss snart. Det är bara att hålla ut och kämpa på.
 
Det är något jag måste påminna mig själv varje dag. Det tar otroligt mycket på en både fysiskt och psykiskt, men det är värt det i slut ändan fortsätt kämpa! Och kunde jag så skulle jag trollat så de som kämpar för att bli gravida slapp kämpa och att de också skulle få bära ett barn fortare och få slippa den kampen.

Sen finns det såklart de dagar som är bättre de dagar jag inte behöver gråta och vara helt sängliggandes utav smärta, de dagar jag kan röra mig i lägenheten och vara mer aktiv. Läsa bok för Nova och busa lite med henne, de dagar jag har lite mer ork. Tyvärr är de alldeles för få och det är alldeles för sällan jag får må okej, eller ska jag ens kalla det okej om det är en utav det bättre dagarna, det tror jag tyvärr inte att jag kan. Men det är ändå en utav de bättre dagarna.

Sen vill jag även tacka er underbara människor som hört av sig till oss och stöttat oss ni är guldvärda och det betyder obeskrivligt mycket för oss, all kärlek till er!
 тнє вυттєяfℓιєѕ нє υѕє тσ gινє мє, тυяиє∂ ιи тσ тιиу ℓιттℓє fєєтѕ

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback