2015-02-28, kl 16:01:51

Make it your way

Har varit så fullt upp inte hunnit med bloggen. Igår efter jobbet kom världens bästa pappa med present till mig som gjorde min dag, visar det senare. Det var bara hem, fixa mig sen åkte jag iväg på ett event.
 
Mer om det kommer också senare. Dagen idag har börjat med innebandy tidigt imorse, blev inte många timmars sömn inatt. Efter innebandy hela dagen, är vi äntligen hemma. Halva familje vilar, jag själv känner att jag är helt slut. Men vi ska iväg snart igen då laget bjuder på middag, trevligt!

Imorgon har vi också fullt upp, först är det tidig morgon innebandy som står på schemat. Direkt efter det ska vi på kalas, då Novas farmor har fyllt år i veckan. Sen blir det hem och städa lite. Full fart hela tiden.



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback