2015-01-04, kl 16:22:45

En dag på akuten

Idag blev inte riktigt dagen som vi hade tänkt oss, vi hade ju tänkt titta på pappas innebandymatch idag, men iställt fick jag och Nova åka till akuten. Vi fick sällskap av morfar & moster. Tack för sällskapet! Nova har ju varit snorig och haft slemhosta i flera dagar, men idag lät hennes andning pipig. Efter ringt sjukvårdsupplysningen fick vi informationen att direkt åka in med henne.

På sjukhuset fick hon andas i en inhaltor och ta lite blodprov. Provet visade ingenting som tur var, och hon blev bättre efter att fått andas 2 gånger i inhaltorn. Så nu hoppas jag att Nova blir bättre så vi slipper åka in igen och att hon får bli frisk. Just nu ligger hon och sover, mammas lilla hjärta åh vad jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Frank & Jag - Chatarina

Lilla snuttan <3 Hoppas det är bättre nu!

2015-01-06 @ 14:26:55
URL: http://blogg.loppi.se/frankochjag
Postat av: Elena

Oh! Hoppas hon kryar på sig snart och att hon blir bättre!

2015-01-11 @ 12:37:14
URL: http://baraelena.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback