2015-06-11, kl 21:03:26

Ambulans och en natt på akuten

Igår kväll efter att jag hade hämtat Mattias från jobbet och lämnat av han, så hämtade jag min syster. Under den tiden fick Mattias en allergichock så när jag kom tillbaka efter att hämtat min syster så träffar jag på ambulansen som hämtade Mattias.

 Han fick åka in med ambulansen till akuten och jag åkte efter med bilen. Det blev en lång natt på akuten och ingen sömn för min del. Som tur är blev han bättre och vi fick åka hem tidigt på morgonen. Så idag har jag passat på att vila under dagen, så jag och saga har vilat och inte gjort någonting under hela dagen. En välbehövlig dag. 

Imorgon ska vi upp tidigt på morgonen vi ska på min kusins skolavslutning så blir en tidig kväll idag.
Vi hade lite underhållning igår på akuten



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback