2015-06-08, kl 12:44:40

Ärenden och sjukhusbesök

Idag är en fullspäckad dag, eller det känns som det iallafall. Har massor med ärenden att fixa, har hållit på hela dagen och är fortfarande inte klar. Sen ska jag och saga åka till sjukhuset snart vi ska göra hörselscreening på saga, förhoppningsvis är det sista gången vi har något med sjukhus att göra på väldigt länge, 

vill bara ha hela familjen hemma nu och få njuta. Sen blir det hem och fortsätta med att fixa klart alla ärenden. Sen har jag fortfarande ont i halsen, så jag proppar i mig massa isglass nu om dagarna. Vill bli helt frisk! Nova får också i sig sin egna isglass då hon också är förkyld. Lilla saga är förkyld men hoppas hon blir bättre snart.
Bild från när vi låg på neontalen 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vilken sötnos!

2015-06-23 @ 19:15:34
URL: http://jennieisaksson.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback