2015-06-12, kl 21:27:29

En dag i solen

Imorse blev en tidig morgon, då vi skulle på min kusins skolavslutning. Nova tyckte det var hur kul som helst och älskade höra sångerna och klappa till låtarna. Efter skolavslutningen gick vi hem till min kusin/moster där vi spenderade dagen i solen, åt lunch och fikade. Nova badade även i lilla Polen. 

Jag passade på att sola och försöka få lite färg, första gången jag solar på detta år, dags att börja jobba på brännan. Lilla saga sov mestadels, varit vaken lite för att få mat och ny blöja sen har hon sovit vidare. Sen ikväll har jag kört och hämtat Mattias från/till jobbet. Så nu blir det en lugn kväll. Dock var det första gången jag promenerade sen operationen det var helt underbart att få röra på sig, vara ute och gå och njuta av det fina vädret. 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback