2015-06-08, kl 21:26:34

Sjukhus hit och sjukhus dit

Dagen blev full av sjukhusbesök inte som vi räknat med. Vi började dagen med ärenden sen åkte vi till sjukhuset för en hörselscreening på saga. Hon klarade det utmärkt och blev godkänd, lycka! Efter det var tanken att vi skulle åkt hem men då min pappa hade ett besök till sjukhuset, så fick vi hämta upp han påvägen och köra han då han inte skulle hunnit annars. 

Efter det sjukhuset kunde vi äntligen åka hemåt, jag blev hemma någon minut sen fick jag åka och hämta Mattias från jobbet. Efter det gjorde vi massa ärenden så vi kom hem sent på kvällen. Åt middag och somnade direkt, helt slut var jag! 
Saga hittade en skön sov stil förra veckan

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad fin hon är 😍😍

2015-06-10 @ 08:43:46

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback