2015-03-14, kl 19:25:01

Keep on walking

Denna dagen blev inte riktigt som vi tänkt oss. Vi började dagen med babysim, det var sista omgången nu är kursen slut. Duktiga Nova. Sen var planen att direkt efter babysimmet åka ut till landet och grilla korv med Novas Farmor & Farfar, då Novas Pappa tyvärr blivit magsjuk under natten och inte mådde bättre på förmiddagen så blev vi hemma. Så istället gick jag och Nova på lång promenad och sällskap fick vi av mormor och njöt utav det fina vädret.

Då jag tyvärr känner av njuren och har mitt låga blodtryck gick det inte fort. Men det var skönt att få njuta av vädret även fast vi fick stanna en del. Vi passade även på att gå till centrum och kolla i affärer och handla lite. Vi träffade på Novas gammelmormor och Nicolina. En lycklig Nova som fick gå runt i centrum och träffa alla och som hon älskar uppmärksamheten hon får, sötnosen! vi var borta i över 2 timmar,

när vi kom hem blev det lite mat och sen tidig läggdags för Nova, som bara sovit 1 timme på dagen. Här hemma njöt vi sedan av tacos till middag och nu kollar vi på film i väntan på melodifestivalen med massa gott. Det känns i hela kroppen att man varit i aktiv idag.. Då jag tyvärr inte tömt kortet på kameran och Nova inte ville vara med foton så blev det dessa 3 bilder från dagens promenad.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback