2015-03-17, kl 08:53:59

Stress

Igår blev en ganska stressig dag, jag jobbade halvdag då jag sen skulle till tandläkaren som drog över tiden. Mattias ringer mig säger han måste fort iväg på möten. Så vi behövde byta av varandra och så måste jag åka och hämta Nova, stressad med bedövning haha kaos. Men när man kommer till dagis och får se nova gå runt lite och leka med kompisar helt lycklig, det gör ens dag! Då försvinner allt runt omkring all stress m.m. 

Idag blev det en stressig morgon, Mattias börjar på nytt jobb så han lämnar Nova på dagis. Då jag har sen vecka åker jag lite senare, när jag ska gå hemifrån upptäcker jag att Mattias har mitt busskort och han är mer än halvvägs till jobbet redan. Fort hem till Jeanette låna hennes busskort och då missar jag såklart bussen, tur att mamma börjar senare så fick skjuts till stationen så jag ändå hann i tid till jobbet. Dock känner jag av smärtor idag, ingen bra start på dagen!
Kolla vilken söt bild de satt upp på Novas dagis ovanför hennes plats.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback