2015-03-24, kl 18:45:31

The sun is shining

Idag har jag vabbat med Nova, då hon hade 39 graders feber. Så vi har myst framför barnprogram och varit ute på en liten promenad för att få frisk luft och så har Nova vilat en del. Under den tiden har jag passat på att fixa i ordning saker här hemma, skönt att få hemmet städat. För när Nova är vaken ska hon vara hos en hela tiden, mammas hjärta lider med liten, vill byta plats med henne. Fast jag älskar när hon gosar och myser med en. Hon som aldrig sitter still annars. Jag hoppas vi får en feber fri dag imorgon, håller tummarna för det.

Håller även på och planerar lite vad Nova ska få i sitt påskägg, tiden bara flyger iväg nu för tiden! Känns som det nyss var julafton och snö ute, snart är sommaren och bebis här.

Nova & Nova förra somaren, sötnosar!
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback