2015-05-05, kl 14:30:00

För vi ska ut och resa

Som jag berättade tidigare så vi bokat en resa. Eftersom vi inte kommer åka utomlands i sommar vilket vi annars gör varje sommar så blev det istället en vinterresa. Eftersom vi inte vet hur det blir med bebisen då Nova låg inne på neontalen och det finns en risk att det blir samma sak denna gång så blev det en vinter resa.
 
Vi har då istället boka en resa till mexico, paradiset! Har aldrig åkt på vintern och har aldrig åkt flyg längre än 4 timmar, så detta ska bli spännande, ett nytt äventyr. Ett nytt paradis och nya minnen. Då är även bebisen 7-8 månader precis som Nova var i cypern och så fyller även Nova 2år under resan. Massa roliga minnen för livet som jag längtar! Här kommer lite bilder från hemsidan på vårat hotell.
 
 

Kommentarer
Postat av: Frank & Jag - Chatarina

Underbart!! <3

2015-05-06 @ 00:01:44
URL: http://blogg.loppi.se/frankochjag
Postat av: Frida

Gud vad avundsjuk jag blir! Fin det ser ut! 🐙😜

2015-05-08 @ 22:19:09

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback