2015-05-15, kl 13:29:54

När det inte händer någonting

Det finns inte så mycket att skriva om vardagarna eftersom jag är hemma och sängliggandes. De enda gångerna jag lämnar hemmet är när jag ska till sjukhuset eller barnmorskan. Men imorgon blir det iallafall socialt vi ska fira Mattias imorgon med släkten. 

Det enda jag gör till fikat som jag samlar krafter till är tårtan. Det blir en enkel gräddtårta med jordgubbar. Sen har Mattias fått hjälp att baka resterande kakor med mina föräldrar. Sen håller jag på och planerar lite smått inför dopet och sen till förskolans dag som är nästa vecka. Längtar tills bebis kommer och jag är smärtfri, vill komma igång med bakandet igen och vara ute och leka med Nova och hitta på massa roligt.
Nova körde en ny sovstil tidigare i veckan 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback