2015-05-14, kl 18:17:00

Presenter till bebis

Tänkte visa er vilka fina presenter bebisen fick, tyvärr har jag inte fotat allt. Men detta är nästan allt. Det som jag inte fotat är nappar, blöjor och hudvårdsprodukter som är perfekt till bebis. Är så himla glad allting var jätte fint och jag vet själv att det inte är lätt att köpa neutrala kläder/saker men tjejerna lyckades verkligen hitta jätte fina kläder/saker, tack så jätte mycket alla!

En söt färgglad body


Ett par ursöta strumpor i jätte fina färger.


Söta mjukisbyxor med gulliga djur.


Ett supsersött set till bebis.


Ett sött mjukis set ifrån favorit märket newbie.


Med denna body kommer bebis matcha pappa,
han har nämnligen ett liknande linne så sött!


Super fina filtar/snuttefilt ifrån ett utav favoritmärkena newbie.


Fick även en jätte fin blöjtårta som jag aldrig skulle vilja öppna egentligen, men måste tyvärr göra det sen när bebisen kommer. Denna fina blöjtårta fick jag utav Chatarina som kommer ifrån blöjtårtan.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback