2015-05-02, kl 17:52:20

Vissa borde inte jobba som läkare

Igår spenderade jag och Mattias hela dagen på sjukhuset och kom inte hem förs än senare på kvällen. Jag har ju kräkts ovanligt mycket utav min pencillin mot urinvägsinfektionen som kommit tillbaka. Då ville läkaren att jag skulle åka in. När vi kommer in får jag dropp då jag nästan var uttorkad och man tog prover, sen fick vi inte träffa en läkare förs än flera timmar senare alltså på kvällen och vi kom dit på dagen.
 
Vi fick träffa en hemsk läkare som inte alls lyssnade på mig eller mina problem, är så glad att Mattias var med mig han fick hjälpa mig att säga åt läkaren. Vi har stött på henne engång tidigare, när jag började få problem med njuren sen har vi lyckats undvika henne. Vi har kontakt med andra läkare som vi trivs jätte bra med som är hjälpsamma och har lyckats undvika denna läkare. Hade jag vetat att vi skulle fått träffa den läkaren hade jag aldrig åkt in.
 
Denna läkaren sade mer eller mindre ta din medicin och kräks eller stå ut med smärtan, usch vissa människor ska inte ens jobba som läkare! Tur att vi ska tillbaka på tisdag och träffa våra vanliga läkare, de ska även få höra om detta beteende det är inte okej hur denna läkaren behandlar sina patienter! Det viktigaste av allt är att bebisen mår bra trots att jag varit uttorkad i flera dagar.
 
Är så tacksam att Mattias var med mig och hjälpte och framförallt satt alla timmar på sjukhuset på hans lediga dag, tack jag älskar dig! Så efter detta hemska besök åkte vi hem, lagade middag och kollade hockeyn, Sverige vann på straffar! 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback