2010-09-12, kl 14:01:19

Cuz baby now that your caught what am I supposed to say when it's so wrong that what you did but I still feel this way I can't believe it, or forget it, what I saw today

Just nu sitter jag och kollar idol och pluggar lite körkortsteori.
Tänkte berätta lite om gårdagen som var sjukt underbar!
Dagen började med att fixa sig sedan så hämtade Cecilia mig. Vi åkte till täby centrum.
Där vi gick runt och kollade lite affärer och fikade lite. Cecilia köpte även en tröja snygg!
Jag köpte shorts som ska vara våra tillfälliga match shorts, behövs inför den kommande helgen tihi.
Vi träffade även på Fredrik Reinfeldt och Blondinbella.
Sedan åkte vi först hem till Cecilia en snabbis och matade Morris, sötnos!
Sedan åkte vi till ishallen där Fredrik och de andra hade match, Arlanda wings mot Vallentuna.
Vi träffade även på niklas,philip,christoffer,tobias,joakim m.m. Matchen slutade med att Wings vann!
Sedan så körde Cecilia hem mig.


Då var det bara att byta om snabbt för sedan så kom Calle och Anders och hämta mig.
Då åkte vi hem till Fredrik där Fredrik och Cecilia åt middag och Fredrik höll på att fixa sig.
Sedan åkte vi hem till Cecilia snabbt där hon fixade sig snabbt.
Sedan så gick vi till någon snubbe som hade förkrök, bara massa killar yeah!
Kommer tyvär inte ihåg vad någon av de hette haha!
Sedan så började vi alla gå på mot tåget, bussresan och tågresan var helt sjukt rolig!
sedan så lämnade jag alla andra och drog vidare. Kom hem någon gång i natt och somnade direkt!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback