2010-08-21, kl 20:02:34

I could live a thousand years, if i could be alone with you, you.

Har inte uppdatera för att massa saker har hänt och jag kommer fortsätta vara dålig på att uppdatera tills allt är bättre.

I alla fall, i torsdags. började dagen med tandläkaren sedan blev det stan med linnea och josefine,mys! sedan så blev det hämta äta middag sedan direkt efter middagen hämtade sonny mig. då åkte vi först hem till simon och mötte upp alla andra mikaela,ted,nina,kim,joakim,amanda m.m. sedan så blev kim hungrig så då åkte vi mot lindas allihopa så kim och ted kunde äta. sedan träffade vi på några fler där. efter det åkte jag och sonny hemåt medans de andra fortsatte färden haha. somnade tidigt.

I fredags blev det upp tidigt skulle till tandläkaren för en ett års kontroll. sedan följde jeanette med mig, min syster. hon följde med mig till körskolan så satt jag och pluggade teori i några få timmar. sedan så mötte vi upp sara på stationen och åkte till mammas jobb. där vi sedan åkte tillsammans med mamma hem. skulle egentligen gjort en massa annat men eftersom vi fick reda på en massa saker som hänt. så blev ingenting av kvällens planer gjorda. gick ut på en massa promenader med sara och pratade av mig, tack för att du finns! vi gick även ut med lucas också. blev en tidig kväll.

Jag vill bara tacka alla mina underbara vänner som finns för mig och stöttar mig genom detta, glöm aldrig att jag finns för er. Ni är obeskrivligt underbara, kärlek till er!
l

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback