2010-12-15, kl 09:58:26

Cause baby you're a firework Come on, show 'em what you're worth

Onsdag goes bad morning! inte nog med att jag börjar bli sjuk så åker jag ändå till träningen och tydligen så var den inställd.. kul kul verkligen börjar inte förs än 12.05.. så då åkte jag till arlanda och mötte pappa och gav honom laddare till sin mobil eftersom hans gått sönder det är typ glapp i den.. och på vägen dit i en rondell så hade två bilar krockat,läskigt! sedan så mötte jag upp pappa han fick laddaren vi gjorde sällskap en bit på motorvägen sedan så körde jag hemåt och han fortsatte sin färd tihi. nu sitter jag här hemma as trött! tur att jag bara har två lektioner idag.. det enda jag ska göra idag lär nog bli att sova orkar inte träna, vill bara sova och bli frisk!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback