2010-12-23, kl 13:44:20

Where do you go when you're lonely Where do you go when you're blue Where do you go when you're lonely, I'll follow you When the stars go blue

Gårdagen igår började med skola, julavslutning! as kul jul show! efter det körde jag mamma och mormor på lite ärenden. efter det åkte jag hem till frida, hon fixade sig osv. sedan åkte vi till täby centrum och handlade julklappar. efter några timmars julhandlande åkte vi hem till frida och slog in alla julklappar. hahah frida försökte slå in julklappar på ett fint sätt via en video som skulle guida henne hahah inte så lyckat men hon är ju blond så! sedan så åkte jag hem åt middag och fixade mig sedan så blev det ugång med brudarna. kom hem i natt någon gång, somnade på engång skönt! idag vaknade jag sent, skönt med jullov! och min morgon ska jag inte ens nämna om..
har i alla fall pratat med beri idag. nu ska jag börja fixa mig höres!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback