2010-10-04, kl 18:16:15

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks. För dig ska jag, göra det tusen gånger om. Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar. För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Har varit dålig på att uppdatera, men har varit sjuk.
men igår så blev det ssl match.
Jag,Annette och älskade pappa kollade på Täby Caperio - Warberg. dock blev det förlust.
men det var ett bra tag sen jag träffade Annette, men vi hade hur kul som helst, en stor saknad har det varit.
men nu så hålls det på och planera lite så förhoppningsvis blir det av, längtar!
idag så blev det skola var hur trött som helst inte alls på humör,
och engelska c usch, har världens uppsats på den..
aja även fast jag inte är helt frisk ska jag träna idag, skönt!
en sen träning, men har ingen tidig morgon det är slut med de nu skönt!
så jag har sovmorgon imorgon woho!
just nu kollar jag innebandy det är damer som spelar Dalen - Falun. matchens sänds just nu på tv4 sport.

Minnen, Annette till vänster och en brunett Annika till höger


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback