2010-09-08, kl 14:09:42

Will you tell me once again How we're gonna be just friends If you're for real and not pretend Then I guess you can hang with me

Jag somnade direkt efter matchen igår tihi. dagen började ialla fall med sovmorgon hur skönt som helst började inte förs än 10.50! så tog tåget, hade en halvtimmes lektion. sedan lite lunch. efter lunchen skulle jag haft bild, men den var tydligen inställt woho! så skulle egentligen haft minst 3 timmars håltimmar men jag och madeleine pratade med lärarn. så vi kunde göra uppsatsen på måndag woho! det betydde att jag slutade direkt och hann med direkt bussen hem love it! en underbar dag med en halvtimmes lektion och lång sovmorgon! så just nu sitter jag hemma och kollar på jimsvärld tihi. ikväll är det i alla fall träning som gäller för mig.

Dagens Annika, bilden togs i morse tihi.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback