2011-12-22, kl 16:12:06

Vi bara fuckar ur

Gårdagen var grym! Vi möttes på tc sedan drog vi till daam där vi träffade på folk, nice! Efter det var vi tvungna att dra till bk för att få i oss nått i magen och nyktra till, Johannas regler haha! Söt hon var som en mamma igår så att alla skulle komma in. Efter vi ätit drog vi till White room och festade träffade på folk as kul! Slutade med att jag sov hos Philippa typ två timmar för hon skulle till skolan så jag åkte hem käkade frukost och sov höhö. Nu ska jag strax iväg och möta Nina vi ska handla lite julklappar. Detta är nästan alla bilder från igår mongo bilderna på mig och Phillipa kommer i ett annat inlägg, men man kan ju lugnt säga att folk älskade kameran, joakim trodde han var kung igår eller nått, Johanna körde modell pose, pauline skakade rumpa Emelie kröka och Philippa var bara sig själv standard mongo, tjarrå!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback