2011-10-04, kl 16:19:14

Allt jag vill är att vara i din famn

Sitter just nu och kollar på the hills med världens bästa syster vi har lite syskon mys! Vi älskar the hills, det är bäst! Det är så resten av dagen kommer se ut och så ska vi laga mat också! Dagen har bestått av jobb höhö. Har faktiskt haft långhelg var ju ledig igår, då spenderade jag dagen med att fixa med rummet och senare på kvällen blev det ett besök för mig på sjukhuset. Pratade också nyligen i telefon med bästaste Isabelle hon har bakat kanelbullar, mums! Hon har lovat att spara åt mig! Även fast jag fick en kanelbulle idag på jobbet och som alla vet så är det kanelbullens dag idag! Vi pratade även om helgen och håller redan på att planerar den, åh jag längtar! (mobil bloggar)


Kommentarer
Postat av: hanna

Ååh vad mys! längtar efter dig

2011-10-05 @ 19:29:06
URL: http://reflectionspectrum.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback