2012-03-19, kl 13:13:18

Dö måndag dö

Måndag idag, denna dag suger! hade möte på morgonen efter det åkte jag till stallet isabelle är sjuk så tänkte hjälpa henne lite också, stackare krya på dig bästa! så det gick väl hyfsat bra, men sen när jag skulle ta in bullen för att rida så jävlades han som fan med mig och sprang runt så jag inte skulle få tag på han även fast qultus hjälpte mig sprang i över en kvart efter han sen ringde jag isabelle så då behövde jag inte rida han idag så då åkte jag hem ligger nu i sängen och kollar bb live har duschat och ligger under filten och myser och äter kladdkaka och chokladbollar och deppar över denna dag! det snöar och är kallt och allt bara går snett idag helt fel inte min dag!!! och mjölken är slut hemma och jag orkar inte gå och handla, sug!!!!!! och i helgen hade jag fullt upp jobbade i fredags kväll och i lördags fyllde mamma år fullt med födelsedags firande och presenter, totalt deckade tidigt i fredags kväll och i lördags och i söndags blev det en lugn dag, skönt att kunna pusta ut men somnade tidigt igår deckade igår också, trött tjej! som tröst på detta blev det en väska och skor till mig i helgen, dock är ju vädret sämst så går ju inte att använda de skorna på ett tag, buhu! och ikväll är det match som gäller, kom igen djurgården! efter mycket klagande på denna äckliga måndags och info om min helg så ska jag nu mysa framför bb live sjuk som jag är och fortfarande inte frisk, det går bra nu det går bra nu! eller.. nej nu går jag i ide eller nått tills det blir ljusare tider, over and out!

En frisk och glad tjej i höstas på sports bar med johanna, lycka!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback