2013-04-23, kl 18:15:00

Kåt som fan!

Woho appen funkar äntligen vilket innebär uppdatering på bloggen. Tänkte berätta för er om min aweesome lördag började med att jag jobbade. Sedan efter det blev det en feting aw eller en trippeldejt. Det blev två timmars bowling på O'Learys med Elin,Emma, Mattias, Erik & Bosse. Meningen var killarna mot tjejerna men eftersom jag ägde alla så blev det typ som en tävling mot mig hehe. Både innan och efter bowlingen hade vi så jävla kul mycket skratt och roligheter. Älskar när man kommer så sjukt bra överens med folk. Det blev en sen kväll och lite för mycket dricka för vissa. Haha tur att matte inte ville sova på gräsmattan den natten. Tack alla! <3


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback